tisdag 24 augusti 2010

Bättre sent än aldrig brukar man väl säga..

Jag har äntligen fått tummen ur arslet å lyckats satt in oss i tidningen, vi skulle ha varit med den 11/8 men som vanligt så jävlas de!
När jag hade väntat veckan ut och vi fortfarande inte hade dykt upp i tidningen tog ja å ringde öp för att höra vad de va frågan om..
Då hade ju naturligtvis sidan som man gör annonsen på hakat upp sej på nå sätt så just min annons hade aldrig kommit fram till dom. Men 300 spänn hade de tagit dom jävlarna..
Men men, jag pratade med faktiskt en jätte trevlig tjej som fixade till allt åt mej å nu igår måndag den 23/8 så fanns vi med bland nyfödda.
Själv har jag ju ingen tidning så jag gick in på internet för att titta på bilden, de såg bra ut och allt va frid å fröjd...tills ja prata med mamma.
Ja då är tydligen bilden i tidningen så mörk så vi syns knappt..nämen va BRA!!
Fel att kunna ljusa upp bilden lite så att de inte bara blir typ en svart ruta...jävla fragglar!!
Men de é väl som vanligt...varför ska nånting gå bra å varför ska livet va lätt?..då blir de ju inge spännande!

Och för er som missade oss..

Jessica Dahlqvist och Anders Lögdberg, Frösön, fick den 12 juni en liten tjej som ska heta Calise. Hon var 50 cm lång och vägde 3060 gram. Stolt storebror är Daboo, 5 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar