söndag 3 oktober 2010

Stockholmo

Min resa till Stockholm innehöll nog allt bra här i världen tror jag, eller nästan iaf. Jag hann inte mer än att gå ur tunnelbanan innan jag såg min första kändis.

Jag såg Karin från Äntligen Hemma! Hela jag sken upp som en liten sol och jag blev så upphetsad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Glasögonen stoltserade på hennes nästipp medan hon gick med bestämda kliv emot oss.


Vet inte riktigt vad som är coolast, att ha sett henne eller Pink?!

Men de é inte allt ska ni veta..nä för efter fotograferingen när vi var på väg för att få oss lite mat dyker nästa kändis upp och nästan går rakt in i oss.
Å vem var det då undrar ni, jo de va självaste Paolo Roberto!!

Ja vet, ja vet...jag är en väldigt frän människa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar