lördag 10 juli 2010

10 juli..

..å lillgumman blir 1 månad gammal idag!
Fan de går fort, redan 1 månad sen jag låg inne på förlossningen å klämde! haha
I dag känns det som en bra dag, Daboo har äntligen gått å ätit lite mat själv.
Å de är som en stor sten fallit från mitt bröst, nu kanske de äntligen börjar ordna sej med allt!
Jag blir så glad när jag ser att han börjar bli piggare..fan va skönt!
Hoppas de håller i sej nu då..
De är även farmors födelsedag idag, funderar på att besöka graven sen när vi far ner till ström.
Fast de är så längesen så har jag fortfarande väldigt svårt för att besöka hennes grav..älskade farmor!
De é ju Dunder i helgen oxå så Inger har lovat att va barn/hundvakt nån timme så jag å Anders får gå ut å kolla en stund..de ska bli roligt att få komma ut lite!
Undra om jag ska fara in hos mormor oxå när jag ändå ska ner å visa upp Calise, ha ju inte hunnit dit än. Hmm...mycke nu! =)
Men allt känns mycke lättare nu när jag ser att Daboo börjar bli piggare, klart att han ska klara de här!






1 kommentar:

  1. men fy tusan vad lik hon är anders på kortena :) pappa upp i dagen! Fint myskort på calise och daboo! Åh, hoppas jag får träffa henne snart! kram vasso

    SvaraRadera