fredag 9 juli 2010

Mitt hjärta gråter..

Fy fan va mycke de é nu..känner att jag inte riktigt orkar med allt!
I lördags blev Daboo påhoppad och väldigt illa biten av grannhunden här i Havsnäs.
Han har legat inne hos jourveterinär tills i onsdags när vi äntligen fick hämtahem lillvännen!
Han har 2 stora köttsår uppe på ryggen och 2 hål rakt in i sidan, en blödning i lungan och knäckt revben.Veterinären sa att de va så nära de kunde bli att han strök me..
Nu har vi fått blödningen och såren under kontroll iaf men faran är inte över än, han har inte kommit igång med maten än vilket är jätte viktigt.
Kommer han inte igång med den så går de ju inte heller...å jag tycker de är så jävla jobbigt med alltihop! Jag gråter flera gånger per dag när jag ska försöka få i honom mat å när vi ska byta bandaget. Fy fan va jag lider med lillvännen, han harså fruktansvärt ont trots smärtstillande!
Å inte nog med de så har jag ju en 3 veckor liten bebis hemma oxå, å med allt som har hänt och för att jag mår så dåligt så har jag ju tappat nästan all mjölk.
Jag kan inte beskriva med ord hur jobbigt jag tycker allt är nu...
Jag ber för dej Daboo min lilla älskling, du måste klara de här!




Du betyder så mycke för mej!

2 kommentarer:

  1. Huffa vännen vad jobbigt för dig! Tänker mycket på er! tänk på att lilltjejen överlever på ersättning också, e faktiskt inte viktigast i världen att amma, fast många verkar tycka/tro det! Se till att ta hand om dig själv och komma på fötter! resten ordnar sig! KRAM

    SvaraRadera
  2. åh jag gråter med dej. Fy fan! Stackaren...

    SvaraRadera