söndag 12 september 2010

Calisan redan 3 månader!


5 kommentarer:

  1. Åh mosters lilla älskling:)

    SvaraRadera
  2. Åh, såg du skrivit på min blogg :) Jag saknar dig Jessica! och inte har jag träffat lilltösen eran heller.. skärpning på oss! Nästa gång du kommer till ström får du allt höra av dig :)

    SvaraRadera
  3. Vad fort det går! Hon ör så himlans söt Calise :)

    SvaraRadera
  4. Men kan du nån gång ringa mig eller ge fan i att glömma din jäkla telefon eller sluta upp med att vara borta i tjotaheijti som har noll teckning!
    Calise lika söt som vanligt :) /you know who..

    SvaraRadera
  5. Vi ska ha dopet den 13 November, när har ni tänkt att ha dop? Eller ska ni kanske inte döpa? :)
    Ja, nu på onsdag måste jag på babymassagen. Tänkte komma denna vecka, men jag har haft sån sprängande huvudvärk så jag inbillat mig att jag har en tumör. Man är ju knäppare än knäppast nu. :P Men vill gå till veckan och träffa alla. Ska du dit?
    Kram

    SvaraRadera