fredag 3 september 2010

En dag hos Emma

Fick äntligen ha bilen hemma så jag å Calisan kunde fara till Nälden å hälsa på Emma..
När jag kom dit så var de fullt hus, Camilla va där med hennes lila Felix, 2 Annor med sina barn, en liten pudel, jag med Calisan och Emma å hennes 3 barn förståss..hahaha!
Emma va i full gång med att sy mössor, halsdukar och pannband..hon sydde 2 mössor med tillhörande halsdukar, eller inte halsdukar men typ skarfar. Hur fina som helst å Calisan blev helt bedårande söt i dom.
De va lika mysigt som vanligt att va hemma hos Emma, synd bara att man é så trög å ta sej dit!
Å man längtar ju verkligen till å ha ett eget hus med gård..ser så underbart ut!
Idag far Bella till Turkiet...är inte avundsjuk..nej nej...fy fan!!!!
Hon ska va borta i värmen i 2 veckor å inte nog med de utan svärmor tog å for till mallorca idag oxå...vafan..jag då?!


Ja ja..jag fick en till bebis (Nitro) så nu har jag 3 st...i 2 veckor iaf så jag får gosa med dom ist!
Nä nu ska jag se om jag får liv i Anders så vi kan göra nånting..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar