måndag 8 november 2010

Halloweenfest!!

I lördags var jag bjuden på Halloweenfest hemma hos Vasso & Lollo..
Och ja måste säga att det var den roligaste festen på länge!!
Nog för att vi hade missat att hela stan firade helgen innan men de gjorde absolut ingenting..
Vasso och Lollo hade verkligen ansträngt sej med att halloweenpyntat,fixat tilltugg, klistrat på spökiga klistermärken på VARENDA plastmugg hahaa
I frysen stod de 2 stora skålar med isbitar och på bordet en skål med limeklyftor så man lätt kunde fixa sej en riktigt god drink! Perfekt
Kvällen avslutades nere på G3 där de va typ jag som var utklädd...men lika gla va jag förde...hahahaa









































Nattmat på Kebabbaren med Zandra

2 kommentarer:

  1. Fy fan va jävla underbara bilder! Den där högen i köket har jag inget minne av. sjukt kul!!! Fick mig många tokskratt nyss. Härligt!

    SvaraRadera
  2. Så sjukt roligt!!
    Det synd verkligen på bilderna hur skoj det var :)
    Vad roligt att du la upp så många bilder.

    SvaraRadera