torsdag 9 december 2010

Oj Oj Oj

Nu känns det som det är lite för mycket att tänka på..
Först har jag inte ens börjat med julhandlingen och har inte en aning om vad jag ska köpa. Tycker de är fruktansvärt jobbigt när jag inte har den minsta aningen om vad ja ska köpa till nån!! suck
Men inte bara de..näää..nu på lördag är de ju dop mitt i allt oxå.
Jamen då vill jag ju ha nån fin klänning att ha på mej osså ska det bakas tårtor och det ska förberedas...å inte nog med de så ser jag hemsk ut i håret, men hur fan ska jag hinna med de på 2 dagar??!!
Jaja...jag får väl ta fram stålkvinnan inom mej, med barnvagnen under ena armen ska jag flyga in till stan för en speedshopping.

Men trots allt så ska de bli jätte roligt med dop på lördag =)

Jessica Calise Dahlqvist 11/12 Frösö Kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar