onsdag 8 december 2010

Sekogänget på kryssning

Jaha, då har man varit iväg på kryssning igen då..men den här gången med dom från jobbet!
De é så underbart mysigt kul att fara på kryssning..och speciellt om man är ett roligt gäng som far! ;)
Fast det roligaste med den här kryssningen var nog att få träffa alla igen.
Det som är lite tråkigare är att jag uppenbarligen inte haft en tanke på att ta med mej kameran någonstans..så ja..jag har bilder på bussresan dit och hem. Inte ETT ENDA JÄVLA KORT på båten, blir så jävla irriterad på mej själv!!

Ja..då har jag börjat min resa med att knäppa kort på björnen i Sveg...

Sen dröjde det inte länge fören Simon sov medans jag och Zandra roade oss med att lägga skräp i hans öra.


Radarparet...hahaha



Ja å då va vi på väg hem...

Inte lätt att ta kort när de är mörkt..man kan som lätt missa någon detalj.


"Tänkte ta kort...alla beredda?"

På detta kort är det då Pernilla där i bakgrunden som jag skulle ta kort på..alltså ibland så nästintill strålar det om mina mediakunskaper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar