torsdag 29 april 2010

Äntligen är den min!!!

Som jag suktat efter denna vagn å nu äntligen är den min!!
Första gången jag fick syn på Teutonia Spirit S3 blev jag förälskad..tycker denna vagn är bäst på alla sett å vis. Osså är den ju fränast på byn såklart....(mycket viktigt..hahaha)
Eftersom en ny vagn med alla tillbehör går på runt 9000-10 000 kr och alla mina sparpengar just gåttt till att min hund ska bli bra så kändes de rätt kört att jag skulle få styra runt nån S3:a..
Både jag å Anders har suttit på blocket varje dag å kolla om det skulle komma in nån intressant barnvagn för rätt prislapp, men med S3:a i bakhuvudet så var de inte många som dög!
Visst låg de S3:er ute oxå men då var dom ju i Stockholm, Göteborg, Helsingborg å den resan va man ju inte så sugen på heller...
MEN..ja plötsligt händer det...det oväntade, det som lyser upp mörkret, det som får en att bli sååå lycklig...jag hade tittat på en jätte fin S3:a som fanns i Umeå, allt ingick och den var i väldigt fint skick för 5000 kr.
Först tyckte jag att de var för långt bort, men sen slår de mej att min syster ska ju till Umeå precis nu denna vecka! Pratade med Marie om vagnen och frågade om de va okej för henne å fara förbi för att kolla på vagnen å kanske till å med köpa den om den såg fin ut...
Å de va ju klart hon ställde upp, vagnen var jätte fin å hon köpte den!
Så nu trotts motgångar så har jag precis en sån vagn jag ville ha, med rätt färg och i jätte fint skick för 5000 kr billigare!
Du ska bara veta hur tacksam jag är för din hjälp Marie och Svenne såklart (utan Svenne, ingen syster i Umeå), är så fruktansvärt glad!!
Många pussar till syster! =)


1 kommentar:

  1. De e verkligen jättefina!!! Hade jag bara fått 1 barn först så hade jag också köpt en sån! jättefin!!! kram

    SvaraRadera