måndag 26 april 2010

Dom små grå har fått HIV

Men jag fick världens töntigaste ångestattack idag på jobbet..
Jag gick på toa som jag brukar göra ungefär 372 gånger/dag.
Gjorde mina behov, reste mej upp, tog på mej byxorna, titta mej i spegeln och ser till min "förskräckelse" att jag är med barn!!
Alltså seriöst...nog för att jag varit mer förvirrad än vanligt under den tiden jag varit gravid,men att glömma bort min situation och sen (i 8:de månaden dessutom) upptäcka att jag är med barn?! Men HALLÅ, ser du Kiruna eller?! (internt skämt, ellerhur syrran? de é inte alltid hon heller hänger med på VÅRA interna skämt, å då blir de ju jättekul..)
Ja de tog ju inte lång tid innnan poletten ramlade ner å jag verkligen kände mej dum...
Å vad blir min slutsats av allt detta?! JO...jag kom ju genast fram till at min förvirrning och trötthet måste ju helt klart bero på att jag jobbar för mycket!! *nickar för mej själv medhållsamt*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar