söndag 18 april 2010

JAG BLIR TOOOKIG

Alltså tålamodet har väl aldrig riktigt varit min bästa vän, men nu är det näst intill obefintligt!
Å alltid som vanligt när man blir upprörd så går allt naturligtvis mycket sämre...

Jag har precis kommit hem från jobbet, har jobbat hela helgen till 8 på kvällen...bläää
Vi har ju stora pilatesbollar eller va de heter på jobbet som man kan sitta på om man vill, å jag lyckas ALLTID ha en sån där stor jävla boll hos mej.
Jag sitter alldeles intill väggen där det är nå ventilationsskit å från de är de som...ja hur fan ska ja förklara detta..men de är som "plåt"skivor ner till golvet (ja jag vet att ingen kommer fatta vad ja menar om dom inte jobbar med mej), å varenda gång jag ska gå till min plats så lyckas jag knuffa till den där jävla bollen så den slår i "plåtskivorna" så det dundrar i hela rummet.
Skitstörande för dom som pratar i telefon eftersom det helt överröstar kunderna..

Iallafall så idag när jag skulle gå till platsen efter lunch lyckades ja stöta i den där bollen IGEN hur smidig jag än tycker jag är när jag ska gå förbi den, å då kände jag bara hur ilskan kom över mej och hatet mot denna jävla boll. Så jag sparkade till den typ allt va jag kunde (inte smart)..å vad tror ni hände, jo den slog i typ varenda "plåtskiva" efter hela väggen.....
Det dundrade hur mycke som helst i hela rummet å alla kollade på mej men en idiotförklande blick...varför ska det alltid gå dåligt när man blir arg?!

Å nu när jag äntligen kommer ihåg att jag ska lägga till Maria på jobbet på min blogg så fungerar naturligtvis INGENTING...
Nä nu ska jag gå å kolla på Wallander ist innan jag fan får hjärtfel snart!!!

1 kommentar: