fredag 7 maj 2010

VILDA MAKARONER!!

I dag när ja satt på jobbet så skrev Katta till mej å sa att hon hade lite småvärkar å hon va fundersam över om hon skulle ringa barnmorskan eller låta de va...
Hon ringde iaf barnmorskan som skickade hem henne direkt!
Katta är 1 vecka efter mej så jag blev toknervös när hon hade börjat fått lite förvärkar nu redan!!
Men fick sen höra av Monia att hon hade förvärkar i 5 veckor innan lilla Hugo kom så de lugnade mej lite...
Men ändå...fy fan nu är de nära...har inte riktigt tänkt på de förän nu.
Blev så jävla uppstressad på jobbet så de kändes som både ja å Katta skulle föda i kapprummet!!
hahahaa
E nog fortfarande lite nervös med tanke på att sen jag kom hem har jag redan hunnit baka chokladmuffins och morotskaka...måste sysselsätta mej med nått för att få tankarna på annat håll!! hahahahaha ja fy fan...fy FAAAN.....fy fan......

Nä nu jävlar *lalalalalala BINGO*

Iaf så ska vi till IKEA imorron...ska bli så jävla underbart kul.
Har seriöst inte varit på IKEA på kanske 3/4 år å de är så mycket jag saknat tex en helkroppsspegel..äntligen ska jag få min helkroppsspegel!!!
Men därför vi igentligen ska dit é ju för att köpa spjälsäng, skötbord å sånna saker till lilltösa =)

Nä nu ska ja...göra nått annat...

Häpp





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar