onsdag 16 juni 2010

När världens finaste kom till världen..

Just kommit in på förlossningen..här sätter allt igång.



Efter 6 timmars krysstande och lite påfyllnad av blod fick jag äntligen komma tillbax och hålla i vårt lilla underverk.

En sliten men väldigt lycklig Jessica
När vi äntligen fick komma hem efter 4 dagar på BB möttes vi av detta. Mamma å pappa hade ställt iordning med rosor, paket och ett kort på Calise. Jag blev så rörd så jag börja grina de första jag gjorde när jag kommit hem! Mamma å pappa é så go...
I paketet fanns en kofta och mössa som mamma stickat till Calise, helt bedårande sött!
Förberedd för premiärturen med barnvagn..

Det är underbart att få va hemma med henne!

7 kommentarer:

  1. Hittade hit till din blogg! Och gud vad söt hon är lilla Calise :) Hoppas allt är bra! // Evelina från föräldragruppen!

    SvaraRadera
  2. Guuuud vad söt hon är! Hoppas att allt är bra trots omständigheterna på BB! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Meeeen guuud vad fin hon ar <3 Har sitter vi pa andra sidan jorden och grater for att vi blir sa glad!!!! Ah, vad jag langtar tills vi kommer hem sa vi far se henne i verkligheten...
    Nu maste jag ga och shoppa lite mer till sotnosen. Lollo halsar sa mycket. Sag hej till anders, pussa lilla Calise fran mig. Kramar i massor/ Vasso o Lollo

    SvaraRadera
  4. Huvva min gumma vad du ser sliten och trött ut, hoppas du fick vila upp dig ordentligt. Hon är så vacker, världens finaste! Vill så gärna träffa henne snart!! Jag vet jag tjatar, men jag kan knappt bärga mig att få se sötnosen och mamma Jessica! Puss!

    SvaraRadera
  5. Grattis till söta tjejen! Jättevacker! :D Kramar Mariann (& Emilia)

    SvaraRadera
  6. Men söööööööööööööööööt!!!!! <3

    SvaraRadera