fredag 11 juni 2010

11 juni..

..å fortfarande ingen liten flicka som tittat fram.
Men jag har haft värkar genom hela natten, inte sovit en blund.
Å från 4 i morse så har jag haft värkar med 7 minuters mellanrum...ringde till förlossing för att höra mej för lite men jag skulle vänta tills de iaf var 5 minuters mellanrum eller tills vattnet gick.
Eftersom jag inte sovit nånting i natt så somnade jag mitt på dan å efter de lugnade sej värkarna lite...nu har jag ganska långt emellan värkarna ist...fan!
Vill ju att de ska sätta igång så jag får de överstökat nångång, jag ligger ju bara å har ont nu!!
Men slemproppen har gått iaf så nu hoppas jag bara på att vattnet ska gå oxå..
Får se om Håkan har rätt nu då, han hade tydligen slagit vad om att jag skulle få före 12 i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar