onsdag 2 juni 2010

Blandade känslor

Å de är så skönt å bara få gå hemma å va ledig, fast samtidigt så blir jag ännu mer nervös eftersom det inte finns så mycke annat i mitt huvud än att hon kan komma när som helst nu!
Men mest troligt så går jag nog över tiden lite skulle jag tro...
Men de é fan nära ändå nu, 10 juni har vi fått som datum de é om 8 dagar de!!!
Ja herregu..tänk att jag ska få en liten dotter, JAG har snart en liten bebis att ta hand om...så jävla overkligt!
Både släkt och vänner ringer varje dag för att få en uppdatering på hur läget är, det känns skönt att dom har lite koll på mej! =)
Jag blir som lugnare av att få prata lite...


Häromdan kom Vasso å Nalak å hälsade på, riktigt trevligt att få umgås en stund.
Blir ju så sällan nu av nån anledning...
Vi kollade igenom min garderob i hopp om att hita nå klänningar som Vasso kunde låna med sej till Thailand.
Hon far ju snart till utlandet den lyckosten, rättare sagt dagen efter mitt satta datum, alltså den 11 juni...hm!

Men jag ser fram emot att få ett par miniconverse till Calise...hahahaa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar