måndag 15 februari 2010

Jobbhelg = BOOORING!!!

Alltså dessa jääääävla, förbannade, tråkiga, ångesfyllda, vidriga jobbarhelger!!
Jag mår seriöst psykiskt dåligt i flera dagar innan för att jag ska jobba helg...kan aldrig vara bra för hälsan!
Men denna helg blev inte lika hemsk som jag trodde...
Andreas från Stockholm skulle komma å hälsa på denna helg så Anders och han skulle till Ström å vara där hela helgen, alltså så skulle jag få sitta i min ensamhet å må dåligt över att jag ska jobba sena pass hela helgen.
När klockan äntligen slog 20:10 på lördagen klädde jag på mej och begav mej för att upptäcka att Anders stog utanför för att plocka upp mej. Dom tyckte att de inte fanns nått att göra i Havsnäs och hade bestämt sej för att vi skulle fara iväg å äta på Athena och sen bokat bana på bowlinghallen. De var så mysigt och jag blev så lycklig i hjärtat...dessutom kom jag 2:a på bowlingen woohoo..brukar ALLTID va sämt!
Sen på söndagen när klockan äntligen slog 18:40 och jag hade klarat av även denna helg, hade Anders och Andreas gjort ordning tacos och hyrt film.
Innan maten skulle jag kuta in i sovrummet en snabbis för att byta om till myskläder...plötsligt står Anders framför mej med ett stort leende på läpparna, och när jag tittar lite till vänster om honom står det en vas med två stora röda rosor.
Så jag fick både en helt underbar alla hjärtans dag på torsdagen, finmiddag på restaurang och bowling på lördagen och tacos, film och 2 stora fina rosor på den rätta alla hjärtans dag!!
Ibland är älsklingen helt underbar...=D


1 kommentar:

  1. Meeeen vad fint du har fått till det här :) kul att du tog tag i det själv!!! Ja kul att nån får röda rosor...(inte bitter) kanske lite.../vassoooo

    SvaraRadera