torsdag 18 februari 2010

Ledig

Jag har varit lat halva dagen och riktigt duktig andra halvan...
Jag ställde inte någon klocka eftersom jag tänkte att jag skulle sova ut nu när jag äntligen är ledig, men självklart vakna jag av mej själv 09:32 å va tvungen att kliva upp.
Jag gick ut med lille Bo å sen myste vi ner oss i soffan framför en god frukost...
Sen jävlar blev ja så fruktansvärt trött...tänkte att de é ju lika bra att passa på å sova nu när man är ledig, så jag blockera bort allt som jag skulle behövt gjort och vände mej om i soffan.
Vaknade runt halv 2 ist...såå skönt!
Men sen blev de fart på kärringen ska ni veta...jag har nu tvättat 4 maskiner, hängt upp allt på torkning, diskat 3 maskiner å röjt upp i köket så allt skiner, dammsugit hela lägenheten, vädrat och bytt alla sängkläder, lagt en stek i marinad och nu slutligen har jag gjort hasselbackspotatis som är i ugnen..
Så det var nog ett riktigt klokt beslut jag tog när jag somnade om i soffan...
Gav mej själv en semla oxå för att jag varit så duktig..hahahaha MUMS



2 kommentarer: