måndag 15 februari 2010

Sköna dagar...



Alltså tänk att jag kommer att få vara hemma från jobbet i över 1 år, ÖVER 1 ÅR!!
Nån som tycker det låter najs?!
Ska bli så jävla skönt att slippa göra sej iordning för att fara iväg på jobbet varje dag...
Tänk att de kommer vara en liten knodd här i sommar...en liten jag!
Fattar fortfarande inte att det är sant..att jag kommer få barn?!


Va å fynda på Lindex utförsäljning oxå, hittade 4 små bodysar som jag inte kunde låta bli att inhandla...det är de första jag köper till den lille faktiskt. Har ju inte tyckt de varit nå kul eftersom jag fortfarande inte vet vad det blir för kön..men nu med 50% så gick dom på 35 kr st å då kunde jag inte låta bli.

Blev 4 st med neutrala färger..
Anders tyckte det var jätte roligt att jag köpt lite kläder, nu känns det ännu ett steg närmare...men fortfarande långt ifrån att verkligen förstå.
Men en sak är säker..han, hon, den, det tar mycket av min kraft iaf, är fruktansvärt trött emellanåt.Men det finns ju fördelar med allt, har aldrig haft så lätt för att somna som nu! hahahaa


1 kommentar:

  1. Vad fin du är gumman!!! Så mysigt med en bäbismage och det ÄR verkligen superspeciellt att få handla första kläderna!!! SÅ glad för din skull och LÄNGTAR tills jag få snusa bäbis....min e ju så stor nu...

    SvaraRadera