måndag 22 februari 2010

Måndag

Å gu va de ringt på jobbet idag..de ha tammefan varit kö från att jag börja 07:30 tills ja slutade!
Va fan inte långt ifrån att jag skulle hänga mej i telefonsladden.

Har varit på Sekomöte idag oxå...fick reda på nånting som alla igentligen redan vet ifs, nämligen att Försäkringskassan é helt jävla värdelösa!!
Först ska dom tydligen inte räkna med min löneökning, sen så ska dom bara räkna från min grundlön för ob räknas tydligen inte...jamen hur fan kan man inte räkna med ob när det tillhör min lön??! annars får jag ju ingen lön alls...jävla jubelmuppar!!
Nä jag ska fan va på dom tills dom grinar i telefon varje gång jag ringer...

Annars längtar jag till helgen, é så trött så jag dör snart..fan va jobbigt de är att ta sej upp varje morgon, nog för att jag va morgontrött förut men de här går inte ens att beskriva!

Nä nu ska jag gå å lägga mej i vår nya fåtölj...=)

Hej hopp...




1 kommentar:

  1. Åh vad kul att du har blogg!! :D Hittade den först idag!! Ses imorn!!! =) Kram!!

    SvaraRadera