måndag 15 februari 2010

Våran alla hjärtans dag!

Jag och min älskling hade vår egen lilla alla hjärtans dag i torsdags ist för på söndagen, eftersom de va den enda dagen vi skulle få vara ensamma på.
Som tur va var det min lediga dag så jag kunde i lugn å ro pyssla med allt jag hade planerat.
Det är faktiskt bland de bästa jag vet, att få planera en speciell dag och sen få genomföra "mitt verk"...hahaha
Trotts att jag var ledig blev det ganska stressigt på slutet för att få klart allt innan Anders skulle komma innanför dörren..
Jag lagade mat, bakade och fixa håret samtidigt...for runt som en tok!
Men resultatet blev väldigt lyckat...jag hade dukat upp fint i vardagsrummet med en bukett röda blommor med hjärtan.
Till varmrätt hade jag gjort Kantarelldoftande fläskfile i panna med potatisgratäng, låter hur fint som helst men var riktigt enkelt att göra, hahaa...till maten hade jag även gjort egna små vitlöksbröd som tilltugg..supergott!
Till efterrätt hade jag bakat egna kladdkaksmuffins, dom la jag upp på varsin tallrik sprittsa grädde på och dekorera med bär och massa hjärtan...(syns lite dåligt på bilden).
Osså som pricken över i:et hade jag på mej en jätte fin liten "underklädsklänning" eller va fan säger man?!
Kvällen blev väldigt lyckad och vi myste i soffan till sent på natten...























1 kommentar:

  1. MEEEN jag hade ju skrivit en kommentar!! Iaf hade jag skrivit att du var jätteduktig! Maten ser fantastiskt god ut! Kram på dig

    SvaraRadera